Mol, Balen, Dessel stoppen met roken
Op 1 juni 2017 geven Bart Dirkx, An Loos en Gunther Gys samen met de schepenen van volksgezondheid van Mol, Balen en Dessel het startschot voor een grote uitdaging. De ambassadeurs hopen samen met heel wat andere deelnemers van hun gemeente te stoppen met roken. In september gaan de infosessies door in de drie gemeenten om dan uiteindelijk na acht rookstopsessies een gezonder, rookvrij leven in te stappen.

